niedziela, 24 sierpnia 2014

No to zaczynamy.

Cześć i czołem ;) .

Zacznijmy może tak, nazywam się Monika, w tym roku skończę 19 lat.
Założyłam bloga, bo mam w zamiarze publikować tutaj posty o tematyce kosmetycznej, głównie będę wyrażać tutaj swoja opinie o różnych produktach . Czyli po prostu ich recenzje.
To jest moja pierwsza styczność z blogiem, więc nie jest idealnie. 
Postaram się tutaj ciągle grzebać i udoskonalać wygląd bloga, by było przejrzyście , czytelnie i w ogóle ładnie :) .
Na pierwszy tematyczny post pewnie trochę będzie trzeba poczekać, muszę najpierw się z tym wszystkim tutaj oswoić :) . 
Więc tak na samym początku chciałabym prosić o wyrozumiałość . :) .
Recenzje jakie tutaj znajdziecie będą rzetelne i szczere , bez oszukiwania i jakiś tam przekrętów. 
Jeżeli ktoś ma jakieś rady odnoście udoskonalenia wyglądu bloga, to proszę o wiadomości :). 
Przyda się wszystko co może mi w jakiś sposób pomóc :).

Dziękuję za uwagę i serdecznie pozdrawiam :).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam serdecznie do obserwowania bloga, jeżeli się podoba :).