niedziela, 19 października 2014

Maybelline, Color Tattoo 24Hr (Kremowo - żelowy cień do powiek)

Cześć kochani :)
 Dziś troszkę o :

Maybelline, Color Tattoo 24Hr (Kremowo - żelowy cień do powiek)

Opis produktu według producenta : 

 Odważ się nosić Color Tattoo 24hr- kremowo - żelowy cień do powiek. Aż do 24 godzin utrzymywania się koloru. Nasza technologia pozwala na stworzenie super - nasyconego cienia. Kremowo - żelowa konsystencja pozwala na łagodne nałożenie cienia, który nie blaknie. 


Cena : 
 
ok. 25zł / 4ml

Coś od siebie : 

Jak zauważyliście już wyżej, ja będę swoją opinie opierać o kolorek czarny :) . No i w sumie to będę zachwalać tylko i będą ochy i achy :) .
Zaczne od tego, że kolor czarny, jest czarny :). Kupiłam go by używać jako eyelinera, bo wszystko co próbowałam, rozmazuje sie i odbija na mojej tłustej i opadającej powiecie. A to cudo, nie dość ze pięknie się nakłada to nic nie jest w stanie tego ruszyć :). A już wgl jak ugruntujemy to czarnym cieniem . :) .
Pięknie :) . Jestem zadowolona :). Nie wiem jak inne kolorki, ale ten szczególnie mogę polecić. Czytając opinie innych kobiet domyślam się że i w inne warto sobie zainwestować :) .
W drogeriach internetowych standardowo jest o połowe taniej :) . 


Bardzo polecam :) . Szczególnie osobą z tłustą powieką, bo trzyma się na swoim miejscu :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam serdecznie do obserwowania bloga, jeżeli się podoba :).