piątek, 12 września 2014

Bell, Royal Mat, Skin Camouflage Make - Up Long Lasting Super Cover (Matująco - kryjący fluid z aloesem)

hej hej :)

Dziś podkład :) 

Bell, Royal Mat, Skin Camouflage Make - Up (Matująco - kryjący fluid z aloesem)

Opis produkty według producenta : 

 Zaawansowana technologicznie formuła fluidu zapewnia trwały, matowy makijaż przez wiele godzin. Specjalnie dobrana mieszanka pigmentów pozwala ukryć przebarwienia i niedoskonałości skóry, zachowując przy tym naturalny wygląd skóry, bez efektu maski. Dobroczynne działanie aloesu sprawia, że skóra jest aksamitnie gładka, dobrze nawilżona i zregenerowana.
Zawiera wit. C i E oraz naturalny filtr UVB. 


Cena : 

 10-15 zł / 30g


 Coś od siebie : 

 Ja kupiłam swój egzemplarz w biedronce . Jakoś koło 10 zł kosztował . Kolorek udał mi się prawie idealnie. :) . Zaczynając od opakowania, no jest tanie, strasznie wylewa się z niego podkład jak stoi na zakrętce. Przez to bardzo dużo się marnuje . Sam podkład jest lejący, no i nie zgadzam się z zapewnieniami producenta. Gdzie ten long-lasting ? Mat ? eeeh . 
Long-Lasting to to nie jest, utrzymuje się u mnie jakieś 5 godzin i bach, nie ma. Mat jest, ale na pierwszą godzinę może dwie, za pierwszym razem, jak go nałożyłam, byłam zachwycona, ale mat znikł :( . Jedynie co mnie zadowala to krycie, bo jest ładne i daje rade nawet jakimś wypryską .
Zużyje go, ale nie jest to jakiś mój faworyt. Jak ktoś potrzebuje podkładu na 4 godziny, to on jest całkiem spoko, na cały dzień niestety nie. 

Zapraszam do obserwowania mojego bloga oraz komentowania :) .


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam serdecznie do obserwowania bloga, jeżeli się podoba :).