czwartek, 18 września 2014

Purederm, Collagen Eye Zone Mask (Kolagenowa maseczka na oczy)

Hejoo :)

Dzis przedstawiam wam : 

Purederm, Collagen Eye Zone Mask (Kolagenowa maseczka na oczy)


Opis produktu według producenta : 

 Intensywna kolagenowa maseczka pod oczy w postaci perfekcyjnie wyciętych płatków, oparta na specjalnej formule stworzonej aby zwalczać zmarszczki wokół oczu.
Bogaty kolagen, witaminy e oraz wyciąg z zielonej herbaty pomagają przywrócić wilgotność i elastyczność wrażliwej skóry. Spłyca zmarszczki i opóźnia proces powstawania nowych. Redukuje cienie i opuchliznę pod oczami. Regeneruje i poprawia napięcie skóry.
Opakowanie zawiera 30 płatków
Innowacyjna forma kolagenowego płatka działa 10 razy mocniej niż standardowe maseczki dzięki zasadzie `okluzji` - płatek ściśle przylega do skóry, która wchłania 98% substancji odżywczych więcej.
Efekty:
- redukcja sińców,
- zmniejszenie opuchlizny,
- intensywne nawilżenie i rewitalizacja,
- wygładzenie zmarszczek,
- ujędrnienie.
Sposób użycia: płatki umieścić na oczyszczoną skórę pod oczami na 15-20 minut, można również zostawić na całą noc.
Praktyczne i wygodne opakowanie - woreczek z zamknięciem strunowy.

Cena : 

 10zł / 30szt.


Coś od siebie : 

Widziałam, że na wizażu zachwycają się tymi płatkami pod oczy. Kupiłem je już jakiś spory czas temu w biedronce. Myślałam, że będzie to wygodny sposób na pielęgnowanie skóry pod oczami.
No niestety się zawiodłam. Może produkt sam w sobie nie jest zły. Choć wszystkich nie zużyłam, bo zraziło mnie do siebie opakowanie. Chcąc wyciągnąć 2, wyciągały się po parenaście. No dziękuje bardzo. Trochę trzeba z tym zabawy. A ja po prostu nie lubię . Może komuś to wcale nie przeszkadzać, więc warto szukać np. w hebe :). Ja ani ich nie zużyje ani do nich nie wrócę :).
Miał ktoś je? Testował? Komentarze mile widziane :) .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam serdecznie do obserwowania bloga, jeżeli się podoba :).